Jednym z powodów, dla którego użytkownicy szybko opuszczają Twoją stronę internetową wchodząc na landing page, jest to, że nie wiedzą nic na temat Twojego produktu czy Twoich usług. Możliwe, że nie dostarczasz im odpowiednich wskazówek lub są one niezrozumiałe bądź mało interesujące i zachęcające. Twoim zadaniem jest, w pierwszej kolejności zapoznać ich z tym co oferujesz oraz (co jest znacznie trudniejsze) zainteresować i sprawić, aby zostali na dłużej.
Ludzka zdolność koncentracji jest coraz krótsza i mamy jedynie 8 sekund (źr: www.statisticbrain.com/), aby przyciągnąć uwagę użytkownika, który dodatkowo rozpraszany jest przez przeglądanie innych stron, powiadomienia z sieci społecznościowych oraz przez to wszystko, co się dzieje wokół niego.
Musisz znaleźć więc skuteczny sposób, na przekonanie użytkownika właśnie do Twojego produktu. Jedną z metod stworzenia skutecznej landing page jest film video.
Więcej →