Budują…ce linki

Dziś wpis budu­ją­cy, napa­wa­ją­cy nadzie­ją, chwa­lą­cy i pozy­tyw­ny 🙂

Coraz wię­cej firm poważ­nie trak­tu­je dostęp­ność. Gra­tu­la­cje dla:

Wię­cej

Użyteczna heyah.pl

Na gru­pie usa­bi­li­ty przed­sta­wio­no ostat­nio nowy pro­jekt heyah.pl do oce­ny.

Auto­rzy stro­ny napi­sa­li:

> W dniu dzi­siej­szym uru­cho­mi­li­śmy nową witry­nę www.heyah.pl.
> Doło­ży­li­śmy wszel­kich sta­rań by była jak naj­bar­dziej uży­tecz­na i
> funk­cjo­nal­na, wyko­rzy­stu­jąc przy tym tech­no­lo­gię Fla­sha i Aja­xa. Wybór
> takich roz­wią­zań pozwo­lił na znacz­ne uprosz­cze­nie stro­ny oraz
> kon­se­kwent­ne zacho­wa­nie cha­rak­te­ry­stycz­nej dla Fla­sha inte­rak­tyw­no­ści
> w całym ser­wi­sie. Ser­wis Hey­ah zawie­ra dużą ilość infor­ma­cji – dla­te­go
> nawi­ga­cja ser­wi­su zosta­ła podzie­lo­na na makro- i mikro­na­wi­ga­cję.

Kie­dyś, ktoś z dzien­ni­ka­rzy zapy­tał Michal­czew­skie­go czy będąc tak zna­ko­mi­tym bok­se­rem nie kor­ci­ło go nigdy aby komuś przy­ło­żyć na uli­cy – gdy się nie­grzecz­nie zacho­wy­wał albo go zacze­piał. Michal­czew­ski odpo­wie­dział wte­dy “nie, bo ja nie biję za dar­mo”. 🙂

Wię­cej

Liczby w sklepie

Sklep inter­ne­to­wy jest chy­ba naj­lep­szym poli­go­nem doś›wiadczalnym dla ana­li­ty­ka usa­bi­li­ty. Nigdzie indziej wygo­da użyt­ko­wa­nia nie prze­kła­da się tak wprost na licz­by jak w ecom­mer­ce. Niżej tro­chę™ liczb, któ‚re upew­nią Was jak waż­na jest uży­tecz­ność‡, dostęp­ność‡ i otwar­tość‡ na klien­ta.

Wię­cej

Najbardziej użyteczny marketing na ziemi

Czy ludzie lubią rekla­my?

Sta­ty­sty­ka poka­zu­je, że:

  • 69% Ame­ry­ka­nów jest zain­te­re­so­wa­nych pro­duk­ta­mi lub usłu­ga­mi, któ­re pomo­gą im pomi­jać lub blo­ko­wać mar­ke­ting (Yan­ke­lo­vich 2005, Mar­ke­ting Recep­ti­vi­ty Stu­dy)
  • 76% odbior­ców nie wie­rzy, że rekla­my mówią praw­dę (Yan­ke­lo­vich 2005, Mar­ke­ting Recep­ti­vi­ty Stu­dy)

Z dru­giej zaś stro­ny:

  • 76% Ame­ry­ka­nów roz­ma­wia przy­naj­mniej o jed­nej mar­ce dzien­nie (śred­nio aż o 10) (Talk­Track, Kel­ly Fay Gro­up, 2006)
  • 68% kon­su­men­tów ufa opi­niom innych kon­su­men­tów tak samo jak swo­im (Edel­man Trust Baro­metr, 2006)

Jaki z tego wnio­sek? Powin­ni­śmy uła­twiać ludziom mówie­nie o naszych pro­duk­tach, mar­kach i fir­mach!

Wię­cej