Szkolenie UX – proces projektowy

Czas na kolejny, praktyczny krok

Masz podstawową wiedzę z zakresu UX, lub jesteś osobą, która ukończyła szkolenie „UX w praktyce – podstawy”? Rozpocznij, z naszą pomocą, proces tworzenia User Experience wokół praktycznego i konkretnego przykładu produktu.

Dlaczego warto

PRAKTYCZNA WIEDZA

przejdziesz przez kluczowe etapy procesu tworzenia User Experience

ĆWICZENIA

poznasz w praktyce metody, techniki i narzędzia używane w pracy specjalistów UX

ZNACZENIE ZESPOŁU

dowiesz się, co wnosi do projektu zespół i jak się w nim odnaleźć

LISTA REFERENCJI

dostaniesz listę referencji, z których warto korzystać, by pogłębiać wiedzę

CERTYFIKAT

otrzymasz potwierdzenie wzięcia udziału w szkoleniu

ZAPYTASZ O WSZYSTKO CO CIĘ INTERESUJE

zapewniamy małe grupy, atmosferę sprzyjającą dyskusji i opiekę trenerów z wieloletnim doświadczeniem na rynku

DOŚWIADCZONY TRENER

 

Andrzej Szczygieł

Od 1997 roku tworzy i współtworzy strategie komunikacyjne i projekty związane z przestrzenią cyfrową. Praktyk, skupiony na użytkowniku i jego potrzebach, działa na każdym etapie tworzenia UX. Od lat współpracuje z zespołami wdrożeniowymi i przekłada swoje projekty na realne rozwiązania używane przez tysiące użytkowników. Wspierał i projektował dla m.in Nestle, Unilever, The World Bank, Orange, BAE Systems, The Washington Times, Rawlplug, mpTech. Był koordynatorem działań wizualizacyjnych projektu METIS II.

Od 2004 roku na pokładzie Janmedia Interactive (w tym 4 lata w USA) w roli dyrektora kreatywnego.

Co będziemy robić – program szkolenia

1. Zdefiniujemy przystający do rzeczywistości problem i zastanowimy się:

  • gdzie zaczynają się działania UX
  • jakie są role i kompetencje twórców UX

2. Stworzymy założenia projektowe i dowiemy się, dlaczego warto polubić swoich konkurentów. Ustalimy:

 

  • do czego służy brief i na jakie pytania powinien odpowiadać
  • czym jest analiza konkurencji i jak ją przeprowadzić

 

3. Poznamy lepiej naszych użytkowników, wchodząc w ich buty. Powiemy sobie:

  • jakie znaczenie w procesie projektowym ma empatia
  • jak wykorzystać Customer Journey Map do identyfikowania okazji, w których nasz produkt może angażować użytkowników

 

4. Stworzymy koncepcję rozwiązania, odpowiadając na realne potrzeby. Wyjaśnimy:

  • czym jest storytelling i dlaczego warto tworzyć narrację
  • do czego potrzebne są scenariusze użycia
  • jak wykorzystywać i tworzyć diagramy, schematy i przepływy (flows)

 

5. Zaprojektujemy wstępną makietę produktu i nauczymy się ją testować. W międzyczasie porozmawiamy o kilku pojęciach:

  • responsive / adaptive design
  • mobile first
  • fidelity

 

Zespołowe ćwiczenia warsztatowe obejmują:

 

  • opracowanie podstaw briefu projektowego
  • analizę konkurencji
  • stworzenie Customer Journey Map
  • doprecyzowanie scenariuszy użycia
  • wypracowanie wstępnej makiety rozwiązania

 

Szczegóły

Miejsce:

Janmedia Interactive
ul. Gen. Józefa Wybickiego 1
51-144 Wrocław

15 minut od centrum Wrocławia, wygodny dojazd komunikacją miejską

Czas trwania szkolenia:

8h, od 9:00 do 17:00

W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy kawowe i jedna lunchowa (cena lunchu jest wliczona w cenę szkolenia)

Mamy dla Ciebie coś jeszcze

materiały ze szkolenia w formie drukowanej i elektronicznej 

lunch w restauracji
- dania dla wegetarian

bar kawowy
+ słodkości

kontakt z trenerem po spotkaniu

utrwal wiedzę i weź udział drugi raz w tym szkoleniu za darmo

Są  jeszcze wolne miejsca

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić

Szkolenie
UX w Praktyce - Podstawy

589 zł netto + VAT

Pakiet szkoleń
UX w Praktyce - Podstawy
+ proces projektowy

1528 zł netto
1329 zł netto + VAT

Potrzebujesz
dedykowanego
szkolenia UX?

Chętnie zorganizujemy je dla Ciebie.

Zapisz się!

Zaznacz opcję firma, jeżeli potrzebujesz fakturę VAT

osoba prywatnafirma

Zgłaszając chęć wzięcia udziału w szkoleniu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych. Oznacza to, że zapisujemy przekazane przez Ciebie dane, aby mieć możliwość skontaktowania się z Tobą w celach związanych z organizacją szkolenia lub wysłania do Ciebie informacji marketingowych związanych z innymi oferowanymi przez nas usługami. Możesz poprosić o ich usunięcie w każdej chwili, pisząc maila na adres: usability@janmedia.pl