UX w eCommerce – od analizy do sprzedaży

Od analizy do sprzedaży

Zacząłeś swoją przygodę z eCommerce? A może masz już swój sklep i szukasz ciekawych pomysłów i inspiracji na wzrost sprzedaży? To jest szkolenie dla Ciebie!

Cel szkolenia

Pokażemy Ci, korzystając z rzeczywistych doświadczeń rozwojowych dużego sklepu internetowego Militaria.pl, jak przełożyć aspekty UX na realne wyniki sprzedażowe. Dowiesz się więcej o psychologicznych podstawach perswazji w e-commerce. Wyniesioną wiedzę i techniki będziesz mógł zastosować w swoim biznesie.

Jak to wygląda?

Omówienie konkretnych przykładów rozwiązań problemów sprzedażowych na poszczególnych krokach ścieżki zakupowej klienta sklepu – od przeglądania oferty, poprzez koszyk do złożenia zamówienia.

Dla kogo?

Dla osób zaangażowanych w rozwój eCommerce od strony zarówno biznesowej jak i funkcjonalnej – menadżerów sprzedaży, specjalistów ds. marketingu i sprzedaży, product ownerów, analityków biznesowych i projektantów.

Dlaczego warto

PRAKTYCZNA WIEDZA

poparta wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu i rozwoju jednego z największych sklepów internetowych w Polsce

ĆWICZENIA

sprawdzisz wybrane narzędzia UX podczas warsztatów w małych grupach

NARZĘDZIA

poznasz bogaty pakiet metod, technik i narzędzi wspierających optymalizację eCommerce

LISTA REFERENCJI

dostaniesz listę referencji, z których warto korzystać, by pogłębiać wiedzę

CERTYFIKAT

otrzymasz potwierdzenie wzięcia udziału w szkoleniu

ZAPYTASZ O WSZYSTKO CO CIĘ INTERESUJE

zapewniamy małe grupy, atmosferę sprzyjającą dyskusji i opiekę trenerów z wieloletnim doświadczeniem na rynku

DOŚWIADCZENI TRENERZY

Marek Prudel

Marek Prudel
Dyrektor E-Commerce Militaria.pl

Od ponad 8 lat związany z e-commerce. Prelegent ShopCamp'ów, Kongresu eHandlu, EastBiz, Kongresu Dyrektorów E-commerce, juror "Ekomersów", autor wypowiedzi eksperckich w książce "E-commerce Manager", wydanej przez Fundację Polak 2.0. W Militaria.pl od 2010 roku nadzoruje i zarządza głównymi obszarami e-commerce - m.in. SEO, SEM, Analityką, Usability / UX, E-mail marketingiem. Odpowiedzialny za rozwój marketingowy i technologiczny sklepu internetowego. W obszarze UX wdrożył proces projektowy obejmujący wszystkie etapy optymalizacji UX sklepu - od badań i zbierania informacji, przez projektowanie i wdrażanie zmian, aż po testy i analizy powdrożeniowe. Wdrażane zmiany znacząco przełożyły się na satysfakcję klientów, jak i realne wyniki biznesowe.

Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski
Specjalista UX w Janmedia Interactive

Absolwent Politechniki Wrocławskiej i studiów podyplomowych User Experience Design na Uniwersytecie SWPS. Twórca artykułów na bloga o praktycznej stronie użyteczności, webusability.pl.
Projektant i badacz, swoją karierę zawodową rozpoczął pracując przy wdrożeniowych i rozwojowych projektach z sektora e-commerce. Jako specjalista ds. UX posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie zdobyte także przy długofalowych projektach z korporacjami z sektora telekomunikacyjnego i finansowego. W swoim portfolio posiada projekty realizowane dla największych banków w Europie. Dodatkowe doświadczenie zdobył pracując dla ING Innovation Studio w Amsterdamie, gdzie przy użyciu metodyk User Centered wspierał powstawanie nowych produktów i usług ING.

CO BĘDZIEMY ROBIĆ – ZAKRES SZKOLENIA

1. Dowiesz się, gdzie i jak w prosty sposób szukać obszarów wymagających usprawnień i optymalizacji pod kątem UX

  • Od czego zacząć,
  • W jaki sposób określić priorytet danego zagadnienia,
  • Jak w szybki sposób potwierdzić lub wykluczyć hipotezy przed inwestycją w modyfikacje.

Omówimy metody i techniki takie jak:

2. Poznasz proste i praktyczne przykłady faktycznych wdrożeń UX, które realnie wpłynęły na wyniki sklepu internetowego

  • Ułatwiły proces optymalnego wyboru klienta,
  • Pomogły wygrać w trudnych sytuacjach,
  • Stały się rozwiązaniem win-win dla klienta i dla sklepu,
  • W prosty sposób znacząco poprawiły wyniki procesu zakupowego.

Skupimy się na tematach z zakresu m.in.:

  • Optymalnej prezentacji oferty sklepu,
  • Filtrowania i sortowania produktów,
  • Właściwego komunikowania braków w magazynie,
  • Wykorzystania potencjału urządzeń mobilnych.

3. Warsztaty i ćwiczenia zespołowe

Gdzie i kiedy

Miejsce:

Janmedia Interactive
ul. Gen. Józefa Wybickiego 1
51-144 Wrocław

15 minut od centrum Wrocławia, wygodny dojazd komunikacją miejską

Czas trwania szkolenia:

8h, od 9:00 do 17:00

W trakcie szkolenia przewidziane są dwie przerwy kawowe i jedna lunchowa (cena lunchu jest wliczona w cenę szkolenia)

Mamy dla Ciebie coś jeszcze

materiały ze szkolenia w formie drukowanej i elektronicznej 

lunch w restauracji
- dania dla wegetarian

bar kawowy
+ słodkości

kontakt z trenerem po spotkaniu

Są  jeszcze wolne miejsca

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić

Spotkania UXcrunch

Rozwiążemy Twój problem w 3h!

600 zł netto + VAT

Pakiet szkoleń
UX w praktyce - podstawy
+ proces projektowy

1519 zł netto
1329 zł netto + VAT

Potrzebujesz
dedykowanego
szkolenia UX?

Chętnie zorganizujemy je dla Ciebie.

Zapisz się!

Zaznacz opcję firma, jeżeli potrzebujesz fakturę VAT

osoba prywatnafirma

Zgłaszając chęć wzięcia udziału w szkoleniu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych. Oznacza to, że zapisujemy przekazane przez Ciebie dane, aby mieć możliwość skontaktowania się z Tobą w celach związanych z organizacją szkolenia lub wysłania do Ciebie informacji marketingowych związanych z innymi oferowanymi przez nas usługami. Możesz poprosić o ich usunięcie w każdej chwili, pisząc maila na adres: usability@janmedia.pl