Militaria.pl

Od wielu lat systematycznie wspó­ł­pra­­cujemy z  największym w swej kategorii e-commerce w Polsce, co  za­­o­wo­­co­­wa­­ło wdro­­że­­niem sy­s­te­­mu, wy­­bie­­ra­­ne­­go na co­­ro­cz­ne­­go lau­­re­­a­ta w ra­n­ki­n­gu na uży­­te­cz­ny sklep spe­­cja­­li­­sty­cz­ny.

Ko­­rzy­­­ści, ja­­kie uda­­ło nam się wy­­pra­­co­­wać to:

  • de­­dy­­ko­­wa­­na wy­­szu­­ki­­wa­r­ka ma­­te­­ria­­łów in­­fo­r­ma­­cy­j­nych
  • je­d­na z naj­le­p­szych wy­­szu­­ki­­wa­­rek na ry­n­ku
  • otwa­r­cie sprze­­da­­ży na ka­­na­­ły mo­­bi­l­ne
  • spe­­cja­­li­­sty­cz­ne in­­te­­gra­­cje: Sy­m­fo­­nia, PayU, Pay­­Pal, Pła­t­ność w pa­cz­ko­­ma­­tach, Sta­­cja z Pa­cz­ką

Santander Consumer Bank

Prze­pro­wa­dzony przez nas pro­fe­sjo­nal­ny pro­ces pro­jek­to­wy no­we­go in­ter­fej­su dla ser­wi­su San­tan­der Con­su­mer Bank, umożliwił po­wstanie in­te­rak­tyw­nego pro­to­typu oraz pro­jektu gra­ficz­nego, któ­ry zo­stał prze­te­sto­wa­ny na gru­pie te­sto­wej.

Wy­ni­kiem na­szej współ­pra­cy jest:

  • no­wa­tor­ski i no­wo­cze­sny lay­out
  • upo­rząd­ko­wa­nie struk­tu­ry ser­wi­su
  • otwar­cie sprze­da­ży na ka­na­ły mo­bil­ne
  • upo­rząd­ko­wa­nie ście­żek kon­tak­tu z biu­rem ob­słu­gi klien­ta

Unity Centre

Dla na­­sze­­go klie­n­ta, in­­we­­sto­­ra za­­mie­­nia­­ją­­ce­­go le­­ge­n­da­r­ny kra­­ko­w­ski „sz­kie­­le­­tor” w no­­wo­­cze­­sny ko­m­pleks Uni­­ty Ce­n­tre, wy­­ko­­na­­li­­śmy stro­­nę zgo­d­ną z obo­­wią­­zu­­ją­­cy­­mi tre­n­da­­mi na ry­n­ku de­­we­­lo­­pe­r­skim.

Ko­­rzy­­­ści, ja­­kie uda­­ło nam się wy­­pra­­co­­wać to:

  • etap pro­­je­k­to­­wa­­nia UX za­­ko­ń­czo­­ny re­­a­li­­za­­cją pro­­to­­ty­­pu stro­­ny
  • no­­wo­­cze­­sny de­­sign spó­j­ny z no­­wym wi­­ze­­ru­n­kiem ko­m­ple­k­su Uni­­ty Ce­n­tre
  • in­­te­­ra­k­ty­w­na ma­­pa lo­­ka­­li­­za­­cji oraz ma­­pa sy­­tu­­a­cy­j­na ko­m­ple­k­su
  • in­­te­­ra­k­ty­w­na wy­­szu­­ki­­wa­r­ka ko­n­dy­­gna­­cji

Law for Li­fe­scien­ces – architektura informacji, moc­k-u­py stro­ny

Dla kan­ce­la­rii ad­wo­kac­kiej Law for Li­fe­scien­ces zaprojektowaliśmy stronę wizytówkę, która została wdro­żo­na na plat­for­mie Word­press w 2 wer­sjach ję­zy­ko­wych. 

W zakres prac weszło:

  • ana­li­za do­star­czo­nych tre­ści
  • ar­chi­tek­tu­ra in­for­ma­cji
  • moc­k-u­py stro­ny

Projekt był dużym wyzwaniem, ze względu na branżę z zakazem reklamy. Udało nam się jednak osiągnąć zamierzony efekt i oddać atrak­cyj­ną wi­zu­al­nie stro­nę o cha­rak­te­rze in­for­ma­cyj­nym.

ITAKA – redesign serwisu www, przygotowanie strony oraz aplikacji mobilnej

Z firma ITAKA współpracowaliśmy już kilkukrotnie. Do tej pory zrealizowaliśmy kilka projektów, w których byliśmy odpowiedzialni między innymi za prace związane z usability:

  • Redesign serwisu www.itaka.pl
  • Przeprojektowanie multiwyszukiwarki ofert
  • Projekt interfejsu do wewnętrznego systemu zarządzania ofertami
  • Projekt i wdrożenie serwisu mobilnego  m.itaka.pl
  • Projekt i wdrożenie aplikacji mobilnej „Przewodniki Itaki”

Efekty naszej współpracy:

  • Poprawienie użyteczności i intuicyjności serwisu internetowego.
  • Zmniejszenie odrzuceń koszyka w serwisie o 25%.
  • Powstanie pierwszej strony mobilnej polskiego tour operatora.
  • Stworzenie jedna z najpopularniejszych aplikacji podróżnych (ponad 40 tysięcy pobrań).

Archicom

Projekt nowej architektury oraz koncepcja kreatywna serwisu.

Dla Firmy Archicom przeprowadziliśmy analizę konkurencji serwisów z branży nieruchomości, przygotowaliśmy interaktywne prototypy nowej wersji strony internetowej, które zostały przetestowane z użytkownikami, przygotowaliśmy także nowy look&feel strony głównej serwisu.

Jakie są efekty naszej współpracy?

  • Dzięki analizie konkurencji, powstał raport o najnowszych trendach w branży.
  • Stworzenie użytecznych prototypów.
  • Zweryfikowanie ich podczas testów z użytkownikami.
  • Przygotowanie nowych projektów graficznych.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego

Dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przeprowadziliśmy audyt usability serwisu mrr.gov.pl.Wykorzystaliśmy do tego analizę heurystyczną oraz wędrówkę poznawczą. Dodatkowo przeprowadziliśmy badania  z użytkownikami.

Zostaliśmy także zaproszeni do przeprowadzenia szkolenia z zakresu użyteczności serwisów www dla pracowników Ministerstwa.

Jakie są efekty naszej współpracy?

  • Raport zawierający jakościową ocenę portalu mrr.gov.pl.
  • Wskazanie obszarów serwisu, które wymagają usprawnienia wraz z listą rekomendacji zmian.
  • Podniesienie wiedzy z zakresu usability.

Energa Operator

Przeprojektowaliśmy i dostosowaliśmy serwis Energa Operator do przeglądania na urządzeniach o różnych rozdzielczościach ekranu.

W zakres prac weszło: projektowanie nowej architektury informacji, prototypowanie, projektowanie graficzne, wdrożenie na naszej autorskiej platformie Rainforest, implementacja mechanizmu geolokalizowania treści, wszystko z wykorzystaniem Responsive Web Design.

Efekt prac:

  • Pierwsza responsywna strona dystrybutora Energii w Polsce
  • Zwiększona dostępność serwisu
  • Poprawienie poziomu usability

Bank Zachodni WBK

Przeprowadziliśmy audyt usability serwisu bzbwbk.pl.

Zakres badania: Analiza konkurencyjnych rozwiązań stosowanych na rynku polskim i zagranicznym, analiza ekspercka aktualnego serwisu, testy z użytkownikami stacjonarne moderowane, testy z użytkownikami z wykorzystaniem eyetrackera, raporty podsumowujące każdy z etapów projektu oraz raport podsumowujący wszystkie badania.

Jakie są efekty naszej współpracy?

  • Szczegółowe informacje na temat miejsc w serwisie, które negatywnie wpływają na poziom userexperience.
  • Wskazanie najnowszych trendów w projektowaniu serwisów bankowych.
  • Rekomendacje zmian oraz propozycje usprawnień w serwisie.

Bank Zachodni WBK

Przeprowadziliśmy audyt usability serwisu  transakcyjnego centrum24.pl.

Zakres badania: audyt użyteczności, wykonanie prototypu i projektu graficznego.

Jakie są efekty naszej współpracy?

  • Zdefiniowanie problemów w kluczowych dla użytkownika procesach systemu.
  • Powstanie prototypu oraz projektów graficznych nowego systemu.

NIVEA – Dziennik Maluszka

Zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy aplikację mobilną dla rodziców – Dziennik Maluszka. Aplikacja została przygotowana we współpracy z firmą NIVEA oraz Instytutem Matki i Dziecka.

Zakres prac: stworzenie koncepcji aplikacji, prototypoianie, projektowanie graficzne, wdrożenie (system operacyjny IOS oraz Andorid).

Jakie są efekty naszej pracy:

  • Zaprojektowanie użytecznego i atrakcyjnego interfejsu aplikacji.
  • Dostęp do aplikacji na platformach IOS oraz Adnroid.
  • Ponad 10 tys. pobrań!

Raport użyteczności bankowych aplikacji mobilnych

Przeprowadziliśmy testy użyteczności i oceniliśmy mobilne aplikacje bankowe na system operacyjny iOS oraz Android.

Rodzaj badania: testy użyteczności za pomocą wędrówki poznawczej i analizy eksperckiej.

Wynikiem prac był ranking najbardziej użytecznych polskich aplikacji bankowych.

Raport użyteczności bankowych aplikacji mobilnych można pobrać tutaj.