Warsztat UX

1

Poznaj potrzeby swoich użytkowników.

2

We współpracy ze specjalistą wypracuj korzystne rozwiązanie.

3

Wybierzcie najlepszą propozycję.

4

Zabierz raport z warsztatów ze sobą.

Warsztat UX

Warsztat kierujemy do firm, które planują rozpoczęcie biznesu lub planują zmiany w istniejącym już produkcie interaktywnym. Jeżeli masz pomysł i chcesz rozpocząć swój e-biznes, skorzystaj z Warsztatu UX i zdobądź wiedzę potrzebną do rozpoczęcia rozmów z firmą wdrożeniową. Podstawą przyszłego powodzenia Twojej inwestycji jest gruntowna wiedza o użytkowniku, jego potrzebach i nawykach oraz zidentyfikowanie przewagi konkurencyjnej Twojego produktu. Kolejnym kluczowym aspektem jest wyczerpująco opisany brief dla firmy wdrożeniowej, który pozwoli zrozumieć obu stronom istotę wdrożenia i będzie podstawą do negocjacji ceny. 

Dlaczego warto?

W zależności od opracowanego programu, podczas warsztatu zostaną wykorzystane metody mające na celu:

  • Doprecyzowanie grupy docelowej i ich potrzeb,
  • Doprecyzowanie wymagań biznesowych,
  • Modelowanie produktu,
  • Wstępne projektowanie rozwiązań,
  • Pozyskanie zaplecza do dalszych etapów rozwoju produktu (np. wdrożenie).

Dlaczego warsztat?

Większość współpracujących z nami firm okazywało zainteresowanie w kierunku wspólnej pracy nad projektem, dlatego też postanowiliśmy wyjść z inicjatywą i otworzyliśmy możliwość współpracy z nami na specjalnie przygotowanych w tym celu warsztatach.

Wypełnij formularz, abyśmy mogli  przygotować ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.

Plan modelowego warsztatu*

Zdefiniowanie problemu, jaki rozwiązuje produkt / usługa

  • Doprecyzowanie koncepcji działania

Określenie grup docelowych

  • Analiza dostępnych danych dotyczących użytkowników
  • Tworzenie person
  • Pogłębianie wiedzy o personach poprzez mapy empatii

Strategia dla produktu

  • Mapowanie podróży użytkownika
  • Określenie celów biznesowych
  • Identyfikacja szans i zagrożeń
  • Identyfikacja potrzebnych zasobów oraz kosztów
  • Opracowanie propozycji wartości
  • Analiza konkurencji / benchmarking
  • Opracowanie wskaźników sukcesu

Określenie nawigacji i struktury serwisu.

  • Sortowanie kart – wprowadzenie, ćwiczenie, wnioski
  • Modelowanie produktu: zdefiniowanie ścieżek i funkcjonalności

* dla lepszych rezultatów docelowy program warsztatu jest ustalany i uszczegóławiany z każdym klientem indywidualnie.

Koszt WARSZTATU 3300 zł  netto

Kwestie organizacyjne

Liczba uczestników

Od 2 do 5 osób*

Miejsce

Cena warsztatu uwzględnia spotkanie w siedzibie firmy Janmedia Interactive przy ul. Wybickiego 1 we Wrocławiu. Istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w siedzibie klienta.

Czas

Spotkanie 4-8 godzinne*

* Chętnie dopasujemy liczbę osób oraz czas trwania warsztatu do Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz, abyśmy mogli przygotować ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

 

 

 

 

 

 

Pracujemy z najlepszymi, dołącz do nas:

„Razem z Janmedia zrealizowaliśmy wiele projektów z dziedziny szeroko pojętej użyteczności. Nasza aplikacja mobilna, wcześniejsza strona internetowa, to rezultat wielu godzin wspólnie spędzonych na szukaniu najlepszych rozwiązań. Janmedia chętnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie, zawsze konfrontując je z wymaganiami Klienta. ”

Andrzej Jasiak, IT Project ManagerBiuro Podróży ITAKA

„Janmedia przeprowadziła audyt użyteczności oraz testy z użytkownikami strony bzwbk.pl. Wnioski, które dzięki temu otrzymaliśmy pomogły nam lepiej zrozumieć w jaki sposób nasi klienci korzystają ze strony oraz co należy na niej zmienić, żeby była bardziej intuicyjna. Podczas współpracy mogliśmy liczyć na wsparcie zespołu Janmedia proponującego najlepsze rozwiązania, zgodnie z obowiązującymi trendami.”

Rafał Kowalczyk, specjalista ds. komunikacji interaktywnejBank Zachodni WBK

„Nasza współpraca z Janmedia rozpoczęła się ponad trzy lata temu od przebudowy naszej strony korporacyjnej. Wspólnie tworzyliśmy nową logikę i architekturę obecnego serwisu. Ponieważ prace zakończyły się sukcesem, do dziś korzystamy z ich usług.”

Tomasz Sujak, dyrektor ds handlowychArchicom Holding